суботу, 19 травня 2012 р.

Міні-альбом для Оксанки!

Всім привіт! Нарешті добралася до компутера! Сьогодні у мого чоловіка ювілей!!! Трошки будемо святкувати) Спочатку ідемо із синочком вперше в цирк, а потім підемо на піцу! Святкуємо не гучно, а так чисто для себе! 
Але, зараз хочу вам показати міні-альбомчик який склався в моїй голові дуже спонтанно і в дуже швидкому темпі був зроблений!
Оксанка, це маленька дівчинка, донечка моєї подружки, у якої скоро буде день народження, от і получився, ось такий подаруночок! Як, на мене дуже простенький, думаю головною його окрасою будуть  фото!!!

Але і це ще не все! У блозі Завдання для душі, нове завдання! Від тепер блог презентує експрес-завдання! Цього разу це скетч+обовязкова умова- зображення дитини!!!
Заходіть і приймайте участь! В блозі багато новинок і змін!
Спонсором цього завдання є Штампувальня!



А, ось і сам скетч від ЗДД!




Із обкладинкою прийму участь в завданні від блогу Shabby Chic

"Кружево" 


Ще трішки фото!


 Показую, лише два розвороти, так як вони дуже простенькі! Варіації на тему із дироколом Марти Стюард!!!





Всіх цілую і обнімаю!

Гарних вам вихідних!

Щиро ваша, Canadiya!

24 коментарі:

  1. який він гарнюній)) і яскраво і ніжно - здорово!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітання чоловіку! Альбомчик дуже класний, ніжний, простенький - але вишуканий і стильний!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ВІтаю чоловіка!!! А альбомчик вийшов дуже ніжний! Якраз для дівчинки)

    ВідповістиВидалити
  4. ПРисоединяюсь к поздравлениям))) Альбомчик - обманка: снаружи нежный, а внутри- яркий и сочный)))Молодец, что так интересно продумала сочетание бумаги)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настя, дякую))) Я, насправді хотіла зробити весб у стилі шеббі, але як виявилося у мене не було достатньо такого паперу) Але, вже як є! Рада, що тобі сподобалось!

      Видалити
  5. Альбомчик суперовий! І я б не сказала, що простий) До речі дуже-дуже гарний папір!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, дякую! Папір викорситовувала, весь який був під рукою... там різні виробники!

      Видалити
  6. так мило i нiжно, картинка дуже гарна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танюша, дякую! Картинка мені теж подобається, і надихнулася саме нею!

      Видалити
  7. а я спочатку думала що то для мене ))) жартую звичайно ))
    але альбомчик мені сподобався дуже ...він якогсь притягує своїм світлом і позитивом ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка, дякую! Ти, теж притягуєш світлом і позитивом! І, це не жарт! А, альбочик для подруги,вірніше для її донечки, вибачай!

      Видалити
  8. Який гарнюній :))) Такий милий і світлий.. :)

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красивый альбомчик и такая обложечка нежная, приятная! :)

    ВідповістиВидалити