четвер, 10 травня 2012 р.

Весільна книга побажань!

Вперше робила весільну книгу побажань! Трішки страшнувато було, але я приступила! Гловне, що натхнення було, сила і егергія теж! Тож, показую вам, результат! Головне, щоб це все сподобалося, одній чудовій людині, на замовлення якої я це робила! Дуже переживаю...
Розмір 21х21, 22 аркуші.
















Прийму участь в завданні

"Кружево" від блогу Shabby Chic


Ну, що...маю надію, вам сподобалося!
 Дуже вдячна Оксаночці (Velana), за підказки і поради щодо створення цієї книги!

А, ще в блозі Штампи з любов"ю, опублікували моє інтер"ю! Кому цікаво, забігайте, почитаєте про мене цікавеньке!
Щиро ваша Canadiya!

53 коментарі:

  1. Надійко, ти мега молодець!!! я думаю що сто процентів сподобається! а як же по іншому! книга дуже гарна! ніжна! клас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка, дякую! Якби не ти... ох! З мене 100грам і пончик! Цьом!

      Видалити
  2. Надійко, книга чудова, ніжна, світла, романтична, саме такою і має бути книга побажань! думаю хвилюватись нічого ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринка, дякую! Дуже приємно читати такі гарні слова!

      Видалити
  3. Чудова книга!
    а на сторінках це ембросінг?

    ВідповістиВидалити
  4. ВАУ!!!!Яка краса!!!Мені дуже сподобалася ця книга побажань, кожна її задумка і деталька...Замовниці неодмінно сподобається!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, дякую! Дуже переживаю, але казала що сподобалась!

      Видалити
  5. Надюш,ти МОЛОДЕЦЬ! Суперова книга,ніжна,продумана,чарівна краса:)))! Дуже сподобалось:))!!!

    ВідповістиВидалити
  6. чудова книга!!!
    дуже ніжна і світла і романтична!!

    ВідповістиВидалити
  7. Надійко, вона дуже гарна! Надзвичайно ніжна книга побажань!!! Шкода, коли я одружувалася, то собі не зробила))) Просто тоді я до такого рукоділля відношення не мала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мартуся, о і я б таку хотіла собі на весілля! І, так шкода, що я тоді цим ділом не займалася! Ну, нічого! Дякую! Приємно!

      Видалити
  8. Надюшка, бомбезна книга !!! ніжна-ніжна і така легка і наче повіртяна як і саме свято )) Молодчинка!!! тобі все вдалось ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка, дякую! Дуже приємно читати ваші гарні і приємні слова!!

      Видалити
  9. Просто ніжно, неперевершено!!! Така книга мусить сподобатися, тому переживати не варто, а навпаки гордитися, що створила таку красу)))))

    ВідповістиВидалити
  10. Як може не сподобатися така розкіш??!!! Це дуже ніжно і тендітно!

    ВідповістиВидалити
  11. аааа!!!! супер! і вона моя! ну майже, ще залишилось її отримати :). дякую тобі Надійко дуже-дуже!

    ВідповістиВидалити
  12. виглядае шикарно! сама елегантнiсть...

    ВідповістиВидалити
  13. Чудова книга!!! Дуже ніжна та вишукана :)

    ВідповістиВидалити
  14. Відповіді
    1. Свєта, спасибо! Очень приятно, что вам понравилось!

      Видалити
  15. Переживати тобі немає за що) Бо він суперський!)

    ВідповістиВидалити
  16. Ух ти! Яка краса! Так ніжно! Надя, дуже і дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка,дякую) дуже приємно, що і тобі сподобалось!

      Видалити
  17. Дуже гарно! Все продумано і класно. Сподобався дуже конвертик на останній сторінці зі штампом - ідея супер

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленка, дякую! Ідея з конвертом це вдала задумка для будь-якого срап обєкта! Роблю в блокнотах і а альбомах і тепер у весільній книзі побажань! ПРиємно, що вам сподобалося!

      Видалити
  18. привіт, таке просто не може не сподобатись! Цк дуже красиво! Гарантую :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка, дякую!!! Мені надзвичайно приємно, що і ти мене підтримуєш!

      Видалити
  19. Краса! Настільки вишукано і ніжно просто супер!

    ВідповістиВидалити
  20. Книга неймовірно гарна! Кольори квіточок так гармоніюють між собою.. умнічка!

    ВідповістиВидалити
  21. Краса! Дивовижна обкладинка, такі акуратні сторіночки всередині... Дуже подобається! Ти молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інна, дякую! Я, дуже старалася, так як це на замовлення! Приємно, що тобі справді сподобалось!

      Видалити