суботу, 5 травня 2012 р.

Всім приииивіт!

Вееееличезний прииивіт всім, всім! Насправді, не хочеться писати, що справ купа, я така вся зайнята і т.д.. і т.п. Просто настало літо..... ну майже літо... суперова весна) Настрій кльовий, життя прекрасне)
Тому показую, що я натворила за час своєї відсутності.

В блозі Штампи з любов"ю стартувало нове завдання!
Дироколимо помітно! 


В роботі використала: папір DCWV,  мереживо, рафія, брадс, фатін, напівперлинки, чонило Дістрес, дироколи Martha Stewart Doily Lace та Butterfly, штамп "Бажаю тобі щастя на сьогодні і назавжди!" від Скрап-студіїї з любов"ю!

 Робила по скетчу від блогу Anna Scrap



І, ще прийму участь в завданні від блогу Мир Скрапбукинга
Задание № 11. Обязательный элемент - бабочка.

Задание 11


Далі покажу вам 10 розворот спільного проекту із Sasya!
Насправді, аж не вірится, що вже кінець! Хоча, в мене залишилось купка фоток, тож я мабуть, ще один розворот зроблю, щоб вже всі фото із нашої мандрівки були в одному місці! Дуже нетерпиться, вже те все склеїти до купки ї загорнути в обкладинку)))

Саша, большое спасибо тебе за проект и вдохновение! Это мой первый альбом! Конечно, он не идеален, но я сделала его с душой и для себя! И все, благодаря тебе, Саша!!!!

задание : использовать  остатки от дырокольностей













Ось так получилося у мене! 
Дякую, що заходите чи забігаєте! 
Рада кожному із вас!

Щиро ваша Canadiya!

20 коментарів:

  1. Дуже симпатичний розворот! Вітаю з завершенням! Друга сторіночка мені схожа на на вхід в Єгипетську піраміду))))
    А листівка така ніжна вийшла...люблю твої листівки...вони наділені якимось особливим весняним настроєм)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мартуся, дякую) На жаль на Піраміди ми не потрапили) Але і так всього купа побачили))) Дякую, за гарні слова)

      Видалити
  2. Надюша,листівочка прекрасна така ніжна і мереживна!
    А за сторіночки окремий "респект",просто мега робота!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Трудівниця-бджілка :) Все дуже кльове, стільки дирочок - не порахувати :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка, я тебе не впізнала) Дякую! Так, дирочок багацько!

      Видалити
  4. Надюшка, скільки краси!!!! ти просто розумашечка )))
    альбом вийшов фантастичним!! то дійсно такий спогад залишиться дякуючи Саші )))
    я свій якраз закінчую ))) рада що приєдналась до такого проекту ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Сама дуже тішуся, що прийняла участь! БО це для мене великий крок у скрапі і мега досвід!

      Видалити
  5. Благодарю за участие в задании Скетч №10 от ЧБ Anna’Scrap!!!!!
    красивый альбом какой!

    ВідповістиВидалити
  6. Мне тоже очень все понравилось!!!Прикольная идея с использование Doily Lace. Открыточка меня прямо впечатлила!!!
    Разворот такой яркий, живой, сочный)))
    Удачи в заданиях!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насюша, дякую! Так дирокольчик у мене в кожному розвороті! Якось так получилося, а тут ще й відходи від нього використала!

      Дякую, за гарні і приємні слова! Я, старалася!

      Видалити
  7. Мммм.. Який класний розворот!
    І листівочка симпатЮшна :)

    ВідповістиВидалити
  8. Просто сплеск кольору та краси!Фотки,а ви на них-чудові)))
    Я дуже шкодую.що не наважилась на участь в проекті...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, дякую! Не. шкодуй! Думаю, проекти ще будуть! Головне не боятися! ТИ, збирай матеріальчик, роби фотки, і якраз зявиться, якийсь проект!

      Видалити
  9. замечательный разворот! секретики, строчка... все так аккуратно!! :) красота!

    ВідповістиВидалити
  10. Очень красиво. Спасибо за участие в задании блога Мир Скрапбукинга.

    ВідповістиВидалити