пʼятницю, 7 вересня 2012 р.

Перший раз у перший клас!

Дівчатка, я коротко! Показую листіовчку для дівчинки яка пішла "Перший раз у перший клас!" Робила по завданню від блогу Зроби сам(а), де мене запросили у якості запроешного дизайнера, що надзвичайно приємно!


 Ось така серединка!



В роботі використала папір Simple Stories, MME, мереживо, шеббі стрічку, квіти, вощений шнурок, чорнило Distress,  Glossy Accents.
 Із цією листіовчкою прийму участь в завданні від блогу
Дякую, що ви зі мною!
Щиро ваша Canadiya!

14 коментарів:

  1. Вітаю з дизайнерством! Листівка славна, успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. І мої вітання з дизайнерством! Листівочка дуже класна, і така дівчача-дівчача!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іруся, ну так я дуже страралася її дівчачою зробити! Щиро вдячна!

      Видалити
  3. Дуже класна, така складна і багатошарова! І серединка просто супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, примєно що тобі сподобалася багатошаровість... я цим тепер марю, чомусь хочеться складних композицій! Дякую!

      Видалити
  4. Яна, спасибо! Мне очень приятно! Конечно мы играем в наградки, у меня их уже много... под шапкой блога спрятались!

    ВідповістиВидалити
  5. Люблю когда внутри так все проработано! Очень красивый всплеск цветов :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аліна, дякую! Мені самі сподобалося! А, я насправді дуже рідко ось так оформаляю!

      Видалити
  6. Надюшка, кльово так вийшло ))) сподобалась ідея з фото всередині ))
    впевнена що така листівочка-рамочка буде довго радувати свою власницю ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ксюня, дякую! Приємно! Ідея з фото вже не нова, так у мене часто замовляють!

      Видалити
  7. Дуже класна листівка! Така яскрава і гармонійна! Притягує погляд)Я нею ще Вконтакті милувалася)

    ВідповістиВидалити