четвер, 8 грудня 2011 р.

Рамочка для фото! МК.

Всім привіт) Якщо, ви ще досі не придумали подаруночка для свої найближчих до дня св.Миколая, пропоную маленький МК рамочки від мене!
Насправді варіантів рамочок є безліч, тому тут ви можете фантазувати, як вам заманеться... не тільки із формою, але із декоруванням)
Отже...почнемо...


1. Склеюємо разом два аркуші твердого паперу, щільність 200мг/м2, розмір рамки 17см на 23см.
2. Ділимо рамочку навпіл, за допомогою двох видів скрап паперу.
3. Вирізаємо місце під фото, розмір 10х15см.


4. Декоруємо рамку на свій смак) У мене вийшла така яскрава і квіткова!
5. Далі, я вирізала кусок пластикової плівки, яка буде захищати наше фото!
6. За допомогою термопістолету я її приклеюю!
7. Далі, робимо тильну кришку нашої рамочки! Власне, для мене завжди було секретом, як вставляти фото у саморобні рамки! Тому, показую, який вихід знайшла я! 
Отже, якщо спереду вашої рамки є захисна плівка, то зздаду,  ви повинні зробити потаємну кишеньку, щоб туди можна було вставити фото. Розріз на папері робимо трішки більшим ніж саме фото!

От, і все рамочка готова)))


Маю, надію мій МК стане Вам у пригоді ) Рамочок є дуже багато і різних) Тож творіть і несіть радість своїм близьким і друзям!

Більш детальніше про рамочки для фото, ви можете прочитати в блозі "Завдання для душі!"

Всім гарного настрою і багато натхнення)))
Щиро ваша Надійка!





12 коментарів:

  1. Дякую Надійка! Ти моя умнічка!!!!! Суперовий пост!

    ВідповістиВидалити
  2. Надюш, молодчина!!!
    дійсно просто і оригінально)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую дівчатка) Я старалася, направду)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за МК!!!!! І рамка дуууже гарна!!! кольори такі ніжні...ммммм..

    ВідповістиВидалити
  5. Мк дуже корисний особливо перед святами)))
    Але якщо чесно я не зовсім зрозуміла як туди вставляти фото(

    ВідповістиВидалити
  6. дякую за МК, рамочка прекрасна!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень подробный и понятный МК, спасибо!

    ВідповістиВидалити
  8. Натлочка, дивись там на фото №7 видно, лінійкою показаний розріз) І вже на останнбому фото, теж показанну вид із-заду всієї рамочки) Всі фото клікабельні, роздивись ближче і все зрозумієш)))

    Дякую за ваші теплі слова, вони мені дуже важливі)))))

    ВідповістиВидалити